מומחים בניקוי כל סוגי הבדים - שירות מקצועי ואמין בבית הלקוח במחיר משתלם! החל מ- 149 ש''ח

הכתם לא יורד? כך תנקו את הספה באופן יסודי

אם נשפך לכם משהו על הספה, או פשוט מצאתם כתם חדש ממקור לא ברור, אלו רק חלק מהסיבות להיכרות עם הדרך המיטבית לניקוי ספה יסודי. במהלך הזמן הרבה כתמים שונים עלולים להופיע ולהיווצר מנסיבות שונות, וחשוב לדעת כיצד תוכלו לוודא שהספה שלכם תחזור לעצמה במהירות, בעיקר אם מדובר בכתמים עקשניים המסרבים לרדת בקלות. אז הינה כמה דברים שיעזור לכם להבין איך תוכלו לנקות את הספה שלכם וכל כתם שנראה לכם נצחי, תגלו שיש דרך להסיר גם אותו.

 

ניקוי ספות מבד

דרך טוב לנקות בעצמכם ספת בד מכתמים שונים או ריחות לא נעימים, זה השימוש במים פושרים ואבקת כביסה. זאת צורה שכל אחד יכול להתנסות בה ולגלות במהירות שלא פעם היא מוכיחה את עצמה כיעילה. ישנם כתמים שכל שצריך בכדי להסירם אלו דברים די פשוטים שיש בכל בית. אך שימו לב שבתהליך הניקוי תנקו היטב גם באזור סביב הכתם ותעבדו בתנועות חזקות וסיבוביות למקסימום הצלחה של הסרת הכתמים.

 

ניקוי ספות מעור

כשמדובר בספות עור, ניתן להשתמש בדרך דומה למדי של ניקיון, אך פה עדיף לנקות את הכתמים באמצעות מים ומעט סבון כלים. את השפשוף צריך לבצע בעדינות, וניתן להשתמש במטלית חלקה ולנקות אזור רחב. הרבה פעמים עור עלול להגיב לא טוב לחומרים שונים, לשנות צבע, לדהות או להתקלף, לכן מומלץ לבצע ניסיון במיקום קטם לפני פעולת הניקיון השלמה, לוודא שלא תחמירו את המצב במקום לנקות, או פשוט להרים אלינו טלפון, ואנחנו נטפל בכתם במקצועיות ואדיבות.  אנו מעניקים שירותי ניקיון ספות בחדרה, ואזורים נוספים.

 

שיר קלין – חברת ניקוי ספות בחדרה והסביבה

חברת שיר קלין מתמחה בניקוי ספות בחדרה ואזורים נוספים. הוקמה בכדי להעניק שירות עבור אנשים שרוצים לחדש את הפריטים שלהם במחירים נוחים. החברה מעניקה שירות מקצועי, עם צוות מומחים ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק. עובדי החברה מקבלים הכשרה מקיפה גם במתן שירות ללקוחות, ביחס אישי, הבנה מעמיקה בתחום והתנהלות מיטבית בכל שלבי התהליך. אם אתם מחפשים ניקיון ספות בחדרה, זה המקום שאתם חייבים להכיר מקרוב.

 

לסיכום, ניקיון מקצועי

לא פעם מתגלה שהכתמים אינם יורדים בקלות, לכן טוב שתדעו שיש דרך מקצועית וטובה להתמודד איתם, וזה השלב בו נעזרים בחברת ניקוי ספות. אם אתם לא רוצים לקחת את הסיכון, אולי עדיף להזמין את העזרה עוד לפני שתנסו לנקות בעצמכם, בכל מקרה, חברה איכותית תוכל לנקות את הספה שלכם באופן היסודי ביותר ולהסיר כמעט כל כתם אפשרי. אנו מעניקים שירותי יש ניקוי ספות בחדרה וברחבי האזור. זמינים עבורכם לכל כתם עקשן.

 

 

מגזינקלין

שתפו :

יש לכם שאלות? בואו נדבר!

טלפון

050-916-5556

אימייל

shirclaean@gmail.com

הקודם
הבא