מומחים בניקוי כל סוגי הבדים - שירות מקצועי ואמין בבית הלקוח במחיר משתלם! החל מ- 149 ש''ח

כיצד נשמור על הספות נקיות?

בתור חברת לניקוי ספות בחדרה, אנו מבינים עד כמה הניקיון הוא חלק מהשגרה היומיומית של כולנו. פעולת הניקיון דורשת זמן, בטח אם מדובר על ניקיון של רהיטים כמו ספות, וילונות, כורסאות וכדומה. במקרים מסוימים אנחנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים מול כתמים ולכלוך קשה ושומני שמסרב להתנקות על ידי החומרים הרגילים שיש לכולנו בבית ומאחר שאנחנו חפצים לשמור על הרהיטים שלנו, עדיף גם לנו וגם לרהיטים לקרוא לאנשי מקצוע בתחום הניסיון ושהם יתמודדו מול הכתמים שמסרבים לרדת. לכן טוב שיש את שירקלין – מומחים בניקוי בדים, ניקיון ספות בחדרה ורענון הבדים שלכם.

ריחות ניקיון ואווירה טובה

מי מאתנו לא אוהב להיכנס לבית מלא בניחוחות נעימים שמשרים אווירה של ניקיון ורוגע? ומי מאתנו לא היה רוצה שמישהו אחר יעשה את העבודה הזאת בשבילנו? ולא בגלל שמדובר בעבודה סיזיפית אלא בגלל הפחד שמא נעשה משהו גרוע יותר עד כדי שנאבד את הרהיטים האהובים שלנו. לכן חברת שיר קלין עומדת בשבילכם בדיוק לצורך הזה. בשיר קלין – חברת ניקוי ספות בחדרה יש צוות של מומחים בניקוי בדים של ספות, כורסאות, וילונות וכל מה שאתם רק צריכים כדי לנקות את הרהיטים שלכם.

לפעמים זה רק עניין של ריענון

הרבה מאוד פעמים אנחנו נתקלים ברהיטים בלויים שאיבדו את צבעם ונראים ישנים ואפילו מגעילים ובאופן טבעי אנחנו נוטים להחליפם בחדשים אבל רגע לפני שעושים זאת כדאי לנסות ולקרוא לחברת שיר קלין – ניקוי ספות בחדרה שידועים בשמם גם בניקיון של וילונות ושטיחים. תהליך העבודה של מומחי הניקיון מתחיל עוד בשיחת הטלפון הראשונה עם הלקוח כאשר נציג מטכם חברת שיר קלין מזהה את סוג הבד דרך תמונה ולפי נתוני הלקוח. השלב השני קורה כבר בבית הלקוח כאשר אנשי המקצוע של שיר קלין מגיעים ומבצעים את עבודתם בצורה שקטנה נעימה ואדיבה.

לסיכום – רגע לפני שאתם קונים כדאי לשקול ניקיון יסודי לחידוש ושדרוג מראה הרהיטים
ללא קשר לריח הטוב ולאווירה הנעימה שחלה לאחר ניקיון יסודי בבית, יש גם את הפן הבריאותי שכדאי לקחת בחשבון כך שאם הספה בביתכם נראית מיושנת ובלויה, עם כתמים קשים ושומניים כדאי לקרוא לחברת ניקוי ספות בחדרה שיעניקו לכם את הרהיטים הישנים לחדשים. חברת שיר קלין מציעה אמנם ניקיון ספות בחדרה אך גם שירותים נוספים של ניקוין של וילונות, וילונות גבוהים, שטיחים גדולים ובכלל ניקיון יסודי של כל הבדים שקיימים. לאחר ניקוי הרהיטים תופתעו לגלות את הרהיטים שלכם מחדש.

מגזינקלין

שתפו :

יש לכם שאלות? בואו נדבר!

טלפון

050-916-5556

אימייל

shirclaean@gmail.com

הקודם
הבא